Puterea Rugaciunii.O minune a Maicutei Domnului

„Doamne, e tarziu in viata mea, ramai cu mine…”

Imagine

Sunt o cititoare veche si fidela a revistelor „Formula AS” si „Asul Verde! Sunt abonata la ambele si pentru mine e o bucurie cand mi le aduce postasul. Citesc cu mare placere tot ce scrieti, imediat in ziua in care le primesc. Felicit colectivul redactional, pe doamna San­ziana Pop, si va multumesc ca existati si ne daruiti clipe frumoase, prin lectura celor doua publicatii. Va doresc sa ramaneti inca multi ani in fruntea putinelor reviste bu­ne din tara. Pe langa laude, va fac, insa, si-o ruga­minte. Doresc sa dau si eu marturie, ca multi alti cititori, ca Dumnezeu exista si ne ajuta de cate ori ii cerem sprijinul. Noi tre­buie sa-l rugam pe Dumnezeu sa ne tina de mana si sa ne conduca pe calea cea buna in viata, pentru ca el o cunoaste cel mai bine. Sfintii sunt mijlocitorii nostri.
Fecioara Maria este mama mea din ceruri, ea a mijlocit pentru mine la Domnul, de cate ori am rugat-o. I-am deschis usa casei mele si am invitat-o sa intre si sa fie stapana fa­miliei mele, i-am deschis portita su­fletului meu si Ea a intrat si mi l-a oblojit de cate ori era ranit sau san­gera. Drept multumire, am umblat la multe sanctuare mariane, ca sa fiu mai aproape de ea prin rugaciune, pocainta si dragoste. In cele mai grele momente din viata mea, i-am simtit ajutorul, iubirea si grija ei de mama.
Sotul meu facuse un accident vascular cerebral grav. Sansele de-a supravietui erau minime. Era in coma, se zbatea intre viata si moarte. Ma rugam intruna, fara sa-mi pierd speranta. Dumnezeu a fost alaturi de noi prin Fecioara Maria. Dupa 40 de zile de spitalizare, sotul si-a revenit. Acum, desi a ramas cu unele sechele, traieste, totusi, duce o viata normala, umbla. Au trecut de atunci multi ani. Rabdarea mea si dragostea in a-l ajuta, a fi mereu langa el, a-l sprijini, ii dau putere, bucurie de-a trai. Impreuna ii multumim Maicii Sfinte pentru miracolul pe care l-am trait.
Despre Sfantul Nectarie am auzit, citind in paginile revistei dvs., Acatistul Sfantului Nectarie Taumaturgul, izbavitor de cancer, il cumparasem de la o manastire, il citisem o data si-l pusesem langa celelalte carti. Dar, iata, ca din nou, Dumnezeu mi-a dat sa traiesc probleme grave de sanatate, legate de sotul meu. N-am incetat sa ma rog Mai­cii Domnului. In decurs de trei luni, sotul a fost operat de trei ori. Avea cancer. Cat timp am stat la spital, mi-am luat si Acatistul Sfan­tului Nectarie si am inceput zilnic sa-l citesc si sa cred in mi­nuni si in ajutorul lui. Au trecut de atunci doi ani, rezultatele sunt bu­ne, iar eu cred in miracole. Dum­nezeu e bun, ne ajuta. De doi ani, in fiecare seara, pe langa alte ru­gaciuni, citesc si Acatistul Sfan­tu­lui Nectarie, pentru a-i multumi. Nu voi inceta sa-i aduc laude si mul­tumiri Sfantului Nectarie si sa-l numesc „mare facatorule de minuni”.
Sfintii sunt mijlocitorii nostri, legatura noastra cu Dumnezeu. Bogatia, puterea, aparentele sunt deserta­ciune. Eu il chem pe Dumnezeu sa ramana cu mine, caci e tarziu in viata mea, il rog sa-mi daruiasca din el cat mai mult si atunci mi-a daruit totul.
MIRA – Timisoara

sursa-Formula As

Acest articol a fost publicat în Minunile Maicii Domnului și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Puterea Rugaciunii.O minune a Maicutei Domnului

  1. Lasa ti posibilitatea ca aceasta pg sa fie postata pe facebook!

    Apreciază

  2. M zice:

    Buna ziua! Sunt un cititor destul de fidel dar nu foarte vechi al revistelor dumneavoastra si descoperind de curand aceasta minunata pagina am simtit nevoia sa va relatez si eu o scurta intamplare care m-a facut nu numai sa cred, ci si sa simt puterea si dragostea Sfintei Fecioare pentru noi cei pacatosi.
    Intr-o seara dupa ce ajunsesem acasa de la serviciu, am luat revista Asul Verde( nr.144/2016) si am inceput sa citesc din rubrica ” Credinta si sanatate” articolul ” Maica Domnului,tamaduitoarea de boli”. In acea perioada aveam niste probleme de sanatate pe care eu le consideram foarte grave si de aceea si starea mea psihica era una foarte proasta mai cu seama ca asteptam rezultatul unor analize de care depindea viata mea…..nu are rost sa mai intru in amanunte dar la momentul respectiv eram intr-o depresie totala. Terminand articolul , am inceput sa citesc Rugaciunea catre Maica Domnului pentru vindecare de boli…si dupa ce am terminat de citit, nu stiu de ce, dar am simtit nevoia sa mai citesc odata…dupa care din nou…Si in momentul cand am terminat de citit si a treia oara s-a intamplat ceva: mai intai am simtit o caldura pe spate ca si cum a-i sta lipit de o soba asa…ma luau frisoane si cascam pana mi-au dat lacrimile si tot asa…aveam o stare semi euforica…nu stiu cum sa ma exprim…parca pluteam… M-am bagat in pat si am adormit imediat. A doua zi dimineata parca eram alt om…atat fizic cat si psihic…si dupa cateva zile a venit si rezultatul analizelor care erau destul de bune.
    Sunt sigur ca Maica Domnului mi-a ascultat rugile si m-a ajutat. Sunt un pacatos dar cred cu toata fiinta mea in Dumnezeu, in Duhul Sfant, in Domnul nostru Iisus Hristos si in Maica Domnului si mai cred ca atat timp cat ma voi ruga pentru iertarea pacatelor si le voi multumi pentru toata viata mea, Ei vor fi alaturi de mine si de familia mea si ne vor oferi sanatate si vor veghia necontenit asupra noastra!
    Traiti, iubiti , fiti mai buni si rugati-va…caci indiferent ce faceti si unde sunteti rugile va vor fi ascultate!
    Cu respect, M-Prahova.

    Apreciază

  3. mihaelamanea zice:

    Buna ziua! Am descoperit de curând aceasta revistă și drept mulțumire pentru binefacerile pe care le am primit, mă simt obligata sa relatez și eu poveștile mele cu privire la ajutorul Maicii Domnului și Sf. Nectarie.
    In ziua de Sf Dumitru sau Sf Dimitrie, nu mai știu exact, m-am hotărât să merg pe jos catre o biserică dintr un sat f micuț ( aveam de parcurs, pe un camp, o distanta destul de măricică). Vremea nu era chiar prielnică, vântul mă împingea înapoi, dar eu mi-am zis cu voce tare că nimeni și nimic nu mă va opri să ajung la biserica. Și în timp ce gândeam eu așa, aud in spatele meu niște pași alergând spre mine. Când m am întors, am văzut un bărbat cu un cuțit în mână. Mi-a pus mâna in gat, in timp ce mă trăgea spre o pădure, amenintandu -ma că mă va omorî, adresandu-mi tot felul de cuvinte jignitoare. Am incercat să-i dau telefonul meu, cu speranța că mă va lăsa în pace. Dar el nimic, voia cu tot dinadinsul să-mi facă rău. Am strigat la Măicuța Domnului și la Dumnezeu să mă ajute sa scap. După câteva clipe, in care, mie mi s-au părut o veșnicie, vad că apare pe drumul principal un tractor, pe care nici eu și nici agresorul nu l -am auzit, deși, eram f aproape. Apoi, am înțeles, că dacă- l auzeam, cu siguranță, barbatul m -ar fi tras catre pădure. Atunci, el m a amenințat că mă va omorî in acea clipă daca voi striga către șoferul tractorului. Știam că aceea era ultima mea șansă de a scăpa, așa că am strigat disperata și am făcut cu mâna. Tractorul s a oprit și am început să alerg către el, in timp ce bărbatul fugea către pădure. I-am povestit șoferului ce s-a întâmplat și mi-a spus că Maica Domnului a făcut o minune cu mine, ptr că el niciodată nu mergea la munca pe acest drum și că ceva l-a determinat să-și schimbe traseul și că nu-și explică cum a ajuns aici.
    Le mulțumesc din suflet lui Dumnezeu, Măicuței Domnului și sfinților Dimitrie și Dumitru, care nu m au părăsit în acea zi.

    Alta minune este despre Sf. Nectarie.
    După 2 avorturi spontane din cauza trombofiliei, am incercat din nou să rămân însărcinată și în cele din urmă, am reușit. A fost o sarcina cu probleme încă de la început, cu contracții, uneori regulate, cu iminenta de avort f mare, dar eu am avut mare nădejde la Sf Nectarie. Am citit acatistul Sfântului in fiecare zi, toată sarcina, fagaduindu- i acestuia că bebelușul îi va purta numele daca mă va ajuta să-l nasc sănătos. Și așa s-a întâmplat, am născut cu băiat sănătos pe care l -am numit Nectarie, in cinstea Sfântului care m -a ajutat. Mulțumesc și Măicuței Domnului, că și ea, împreună că Sfântul Nectarie s-au rugat la Dumnezeu pentru mine. Slava lui Dumnezeu pentru toate!

    Apreciază

Lasă un comentariu