O minune a Maicutei Domnului

Imagine

”Cu mare bucurie va impartasesc si eu ajutorul Maicii Domnului. Fiica mea vroia sa se transfere la o alta scoala. La unele trebuiau testare, la altele daca erau locuri,… dar vroia o anumita specializare. Am vorbit cu duhovnicul despre asta si mi-a dat sa citesc 40 de zile Acatistul Bunei Vestiri, Acatistul Sf Spiridon, Acatistul Sf Mina si seara Paraclisul Maicii Domnului. Nu m-am indoit nici o clipa ca nu vom avea reusita pentru ca am nadajduit in ajutorul Maicii Domnului, dar emotiile, concurenta, grijile erau foarte mari. M-am rugat la Maica Domnului sa intre la liceul unde ii va fi ei cel mai bine, va invata bine si ii va deschide drumul spre viitor. Asa a si fost. Atat de mult ne-am dorit reusita fetitei incat am mai citit intr-o singura zi Acatistul Bunei Vestiri de 12 ori, pentru a primi si eu vestea cea buna. Multumesc Maicii Domnului ca mi-a ascultat rugamintea sa faca cum crede ca e mai bine pentru copilul meu. Acum suntem foarte fericiti, linistiti, e la colegiul care la dorit ea. Cu alte cuvinte a castigat tot ce a pierdut.”

Acest articol a fost publicat în Minunile Maicii Domnului și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la O minune a Maicutei Domnului

  1. irina zice:

    Buna ziua doamna dar cind ati citit acatistul scrii pe o foae dorinta si o spui la sfirsit cind termini de citit acatistul o zi reusita

    Apreciază

    • Elena zice:

      Buna ziua ,Irina.Rugaciunea este convorbirea noastra cu Dumezeu ,cu Maicuta Domnului.Bunul Dumnezeu stie dinainte sa ne rugam ce ne dorim,nu e nevoie sa scrii pe foaie.Sa ai o zi frumoasa!Doamne ajuta!

      Apreciază

  2. irina zice:

    Mersi cele bune DOAMNE AJUTA

    Apreciază

Lasă un răspuns

