Aveți încredere!

MĂRTURII DESPRE EXAMENE LUATE

NICULA0Vreau să vă mărturisesc despre ajutorul pe care l-am primit în această sesiune de la Maica Domnului, de la Sfântul Nicolae şi de la Sfântul Efrem. Sunt la Facultatea de Drept, iar după primul an am rămas cu ceva restanţe, fapt ce m-a descurajat foarte mult. După diferitele stări de deznădejde şi frică, ajutorul lui Dumnezeu nu a încetat să apară. 

Printre examenele din anul 2, am fost nevoită să dau şi la Drept Roman, în condiţiile în care nu am apucat să învăţ cum ar trebui. Când am ajuns în sala de examen am primit un set de întrebări, majoritatea fiind din capitolul pe care nu am reuşit să-l citesc în întregime. Dar Maica Domnului, Sfântul Nicolae şi Sfântul Efrem nu m-au lăsat, am luat examenul cu o notă bună şi mi-am recăpătat şi încrederea pentru examenele ce vor urma. 

Rugaţi-vă şi nu lăsaţi sentimentele de deznădejde să…

Vezi articol original 22 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Minunile Maicii Domnului. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

