Rugaciune catre Maica Domnului (Rugaciunea a 3 bucurii)

În momentul în care o rugati pe Fecioara Maria să vă medieze rugăciunea, ea ajunge negresit la Dumnezeu.
RUGACIUNE CATRE  PREA SFANTA NASCATOARE DE DUMNEZEU:
LA CINE SA PLANG,Stapana!
La cine sa alerg in durerea mea ,daca nu la tine,IMPARATEASA CEREASCA.
 Cine va primi plansul meu si oftarea mea ;daca nu TU,PREA CURATA,nadejdea crestinilor si scaparea pentru noi pacatosii?
 Cine daca nu TU,ne vei apara mai bine in nevoi?Asculta oftarea mea si apleaca urechea Ta la rugaciunea mea!
 Stapana,MAICA DUMNEZEULUI meu,nu ma trece cu vederea pe mine ,care cer ajutorul TAU si nu ma respinge pe mine,pacatosul(a),lumineaza-mi mintea si ma invata ,IMPARATEASA CEREASCA!
Nu ma lepada ,STAPANA,pe mine ,robul(a) TAU(TA) pentru nemultumirea mea .Fi pentru mine MAICA PROTECTOARE!
Ma incredintez acoperamntulu TAU milostiv,daca nu o sa vrei sa ma ajuti ,du-ma pe mine pacatosul(a) la o viata linistita si fara de necazuri ,ca sa plang necazurile mele!
Vai mie!La cine sa alerg eu pacatosul(a),daca nu la TINE,la care toti  pacatosii cauta nadejdea si scaparea  apeland la mila Ta cea nespusa si darurile TALE!Ce cuvant pentru pacatul meu voi putea spune la SLAVA TA ,cea prea mare!
      O,Stapana ,Imparateasa Cereasca ,TU imi esti Maica si nadejdea ,TU imi esti speranta si scaparea mea ,acoperamantul ,apararea si ajutorul meu.
IMPARATEASA mea cea prea buna si grabnic ajutatoare ,acopera-ma cu rugaciunea TA pe mine care am calcat poruncile FIULUI si DUMNEZEULUI TAU!
Acopera-ma de dusmanii vazuti si nevazuti ,imblanzaste inimile oamenilor rai,care se ridica asupra mea.
 O,MAICA DOMNULUI  si Facatorului meu!TU esti radacina Fecioriei si floarea care nu se vestejeste a curateniei.
O ,NASCATOARE DE DUMNEZEU!Ajuta-ma pe mine,care sunt stapanit (a) de patimile trupesti si de urerile inimii ,numai de la TINE si impreuna cu TINE,a FIULUI TAU ,a DUMNEZEULUI nostru voi avea aparare si prin apararea TA  cea prea mare voi fi ajutat(a) si voi scapa de orice nenorocire si necazuri ,cu rugaciunile TALE cele mai puternice PREA CURATA ,fara de pacat si PREA SLAVITA MAICA,MAICA LUI DUMNEZEU.
BUCURA-TE CEA PLINA DE DAR!
BUCURA-TE CEA IMBUCURATA!
BUCURA-TE PREA BLAGOSLOVITA,
DOMNUL ESTE CU TINE.
NOTA:aceasta rugaciune se numeste” Rugaciunea a 3 bucurii” foarte folositoare pentru cei care o citesc de 3 ori. Rugaciunea are o putere Dumnezeiasca daca e citita cu ochii in lacrimi si cu suflet curat.Eu de cate ori am avut o problema am citit aceasta rugaciune si m-i s-au indeplinit dorintele.
Acest articol a fost publicat în Rugaciuni catre Maica Domnului. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Rugaciune catre Maica Domnului (Rugaciunea a 3 bucurii)

  1. Viorela zice:

    Nu avem cuvinte de multumire si apreciere pentru autoarea site-ului.
    Sigur Maica Sfinta a ales-o sa ne ajute si pe noi, alti oameni care ne consuman viata in necazuri mari, nefericire si SPERANTA ca rugaciunile noastre, multe si din suflet, vor fi duse la Domnul Iisus si viata noastra se va schimba in bine.
    Maica Sfinta te voi adora si venera toata viata mea!

    Cu consideratie si aprecire,
    Multumiri mii,
    Viorela

    Apreciază

    • Elena zice:

      Va multumesc din toata inima ,aveti o inima mare si calda.Nu merit cuvintele frumoase ,sunt un om mic ,pacatos ,care a facut multe greseli ,dar care incearca sa invete din ele.
      Maicuta Domnului e sprijinul meu ,puterea mea si sunt tare fericta cand intalnesc oameni deosebiti cum sunteti d-voastra ,Viorela,care o iubiti pe Doamna noastra.

      Parintele Arsenie Papacioc avea o vorba :“… Eu o mica furnica, si Maica Domnului un mare vultur al cerurilor, cum sa indraznesc sa vorbesc despre Dansa … Dar vreau sa fiu o furnica cu aripi…”

      Va imbratisez mult !

      Apreciază

      • Viorela zice:

        MULTUMESC mult Elena.
        Am inceput ziua cu bine datorita message de la tine. Cind deschid computerul intru imediat pe aceasta adresa de email (am si altele) sa citesc ce informatii au aparut de la tine.
        Multumesc pentru momentele de BINE care imi inunda sufletul dupa lecturarea materialelor de pe site-ul tau. Nu este intimplator, imi permit sa affirm asta! Maica Domnului a vrut si sint sigura te ajuta! sa ne dai noua toate aceste informatii care hranesc mintea,sufletul si creaza o stare de liniste.
        Maica Domnului fii cu noi in fiecare clipa din viata noastra si ne apara de tot raul cu Preasfint Acoperamintul tau.
        Un gind bun din CA pentru tine Elena si sa ai puterea si rabdarea in continuare sa ne bucuri sufletele incercate de viata, asa cum faci acum.
        Cu consideratie,
        Viorela

        Apreciază

        • Elena zice:

          Va multumesc din suflet,Viorela.
          Maicuta Domnului ne indruma pasii si ne ajuta ,nu ne lasa .Stiu ca in viata nimic nu e intamplator !

          Dumnezeu si Maicuta Domnului ne vorbesc cate odata prin intermediul unui prieten ,alteori prin intermediul unei carti sau prin intermeiul unul blog.
          Te imbratisez cu drag!

          Apreciază

  2. sonya zice:

    Va multumesc din tot sufletul pt aceste rugaciuni atit de frumoase si folositoare .Trec prin cele mai grele momente din viata mea ,singurul ajutor care il am este Dumnezeu si Maica Domnului.Maicuta scumpa iti multumesc din tot sufletul ca ma asculti si ma ajuti .Doamne ajutane ! Pentru Elena si Viorela va imbratisez cu drag pt frumoasele cuvinte adresate Maici Domnului ! Sonya

    Apreciază

    • Elena zice:

      Sonya aceste incercari sunt examenele vietii.Le am si eu ,mai si cad,dar ma ridic mereu cu ajutorul Maicutei Domnului.Te imbratisez mult si nu lasa niciodata rugaciunea.Vei vedea puterea Maicutei Domnului.

      Apreciază

      • Viorela zice:

        Azi am ascultat Canonul de Andrei Criteanul. Superb… MULTUMESC MULT!!!

        Sonya si Elena, un preot mi-a raspuns la intrebarea mea : de ce trebuie sa sufar atit de ingrozitor si interminabil… am pacate dar nu din cele pentru care sa merit o pedeapsa ingrozitor de greu de dus? Raspunsul lui a fost ca Domnul ma vrea mai aproape de El prin rugaciune sau ca m-a ales sa fac parte din tabara care lupta impotriva raului prin multa si staruitoare rugaciune. Nu stiu ce sa cred! Domnul il rog sa ma ierte! adevarul este ma rog „infinit” mai mult ca timp, dedic Lui, Maicii Lui etc. mult mult mult timp, nu lipsesc de la Sfinta Biserica – duminica dar si in zilele saptaminii cind sint slujbe dimineata- Sfinta Spovedanie/Impartasanie imi inunda sufletul si mintea de ceva sublim… si din durerea asta a mea fara sfirsit… a iesit infinit mai multa dragoste si venerare a tot ce inseamna Domnul Iisus, Maica Fecioara, Sfintii Parinti, Sfinta Biserica si religia mea, in ingeneral.
        Citesc enorm de mult (cit pot eu!) si cu pasiune materiale despre religie etc. Nu mai am timp sa citesc carti sau alte materiale care sa imi imbogateasca cunostintele in n domenii. Dar nu sufar prea tare…Am INTELES ca daca nu esti trup si suflet cu Domnul, Maica Lui si tot ce tine de religia noastra, viata este anosta, fara sens si valoare, si oricit de mult citim noi si vrem sa stim, azi mai mult ca ieri, TOTUL este un mare NIMIC, un gol imens si efectiv ne-am consumat existenta pe acest pamint abosulut inutil. Marea bucurie si tot ce tine de innobilarea ta ca OM, toate vin numai de la Domnul. El este ADEVARUL si VIATA !
        A mai spus preotul ca suferintele astea mari ne aduc mintuirea sufletului.
        Pentru ca stiu cit de greu este sa suferi, sa suferi si iar sa suferi…in viata asta va inteleg nefericrea si ii rog pe Domnul si Maica Sfinta sa nu va paraseasca o clipa suflete frumoase. Imi permit sa spun asta gindindu-ma la Elena si la Sonya. Oamenii rai, cu sufletele negre nu sufera…doar sensibilii…
        Laudat sa fie Domnul!
        Viorela

        Apreciază

  3. ramona zice:

    Elena,Dumnezeu sa-ti dea sanatate pentru toats rugaciunile frumoasa si ajutatoare pe care ni le dai.

    Apreciază

  4. ramona zice:

    Am probleme in gasirea unui loc de munca dar sper ca Maica Domnului ma va ajuta.

    Apreciază

    • Elena zice:

      Hristos a Inviat!

      Ramona, Maicuta Domnului iti va raspunde la rugaciune.Cand va considera ca e bine pentru tine.Noi trebuie sa dam dovada de credinta si de multa rabdare ,toate se faca dupa voia lui Dumnezeu.
      Pana atunci, rugaciunea sa nu lipseasca din viata ta.

      Maicuta Domnului sa te ocroteasca !

      Apreciază

  5. ramona zice:

    Multumesc Elena pt sfaturi.Dumnezeu sa te aiba in paza .

    Apreciază

  6. Anonim zice:

    Dar trebuie citita 9 marti? Spunetimi va rog cum trebuie de titi

    Apreciază

  7. Flavia zice:

    Se face 9 zile la rind,in fiecare zi se aprinde o lumanare alba.in a 9 zi publicati rugaciunea.se pune 3 dorinte una de bani(afaceri) si doua imposibile.Ele se vor indeplini chiar daca nu va vine sa credeti.Rugaciunea: Maica iubita Sfanta Fecioara din Juquila.Fecioara a sperantei noastre,iarta-mi pacatele pentruca sant multe viata noastra e a ta,fereste-ne de tot raul Si daca an aceasta lume de nedreptate,mizerie si pacat vezi ca veata noastra a luat-o razna nu ne abandona!Maica iubita protejeaza pelerinii Fii alaturi de noi in toate drumurile noastre!Acopera-i cu mantia ta pe sarmanii fara ajutor, si painea care le-a fost furata,dale-o inapoi!Fii langa noi toata veata noastra si elibereaza-ne de orice tip de pacat!Amin!Ii multumesc Fecioarei din Juquila pentru toate favorurile primite!Amin!Se spune de 9 ori Bucura-te Marie plina de har Domnul este cu tine binecuvantata esti tu intre femei si binecuvantata este rodul pantecului tau ISUS.Sfanta Marie maica lui Dumnezeu roaga-te pentru noi pacatosii acum si in ceasul mortii noastre Amin!!

    Apreciază

  8. Dumitru zice:

    Rugaciunea a trei bucurii se citeste in mai multe zile ?

    Apreciază

Lasă un răspuns

