O rugaciune de la Parintele Gherontie Puiu (manastirea Caraiman)

„Doamne, întoarce-i la bunatate si la rugaciune pe toti vrajmasii mei. Amin!.”

Aceasta trebuie rostita de 30 de ori pe zi, timp de 40 de zile, si ca astfel se poate împlini orice dorinta. Rugaciunea are putere, adauga parintele, oamenii se întorc la mine si îmi spun ca, dupa ce au rostit-o, blocajele din vietile lor au început sa dispara, iar dusmanii s-au îndepartat ori altii nu au mai avut motive sa-i urasca.

Acest articol a fost publicat în Invataturi ale Sfintilor Parinti și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la O rugaciune de la Parintele Gherontie Puiu (manastirea Caraiman)

  1. AM GRESIT zice:

    HRISTOS A INVIAT DE CE DE 30 DE ORI EU AM AUZIT DE 40 PE ZI CUM SA PROCEDEZ NU SUNT SUPERSTITII CA MII FRICA DE VRAJI MERSI

    Apreciază

    • Elena zice:

      Hristos a Inviat !

      Eu o spun de 40 de ori ,dar am gasit pe alte situri ortodoxe si de 30.Nu conteaza cifra ,ci credinta si dragostea pe care o avem in suflet cand spunem aceasta rugaciune.Conteaza sa fim constanti in rugaciune .
      Doamne ajuta!

      Apreciază

  2. AM GRESIT zice:

    MULTUMESC MULT MULTA SANATATE

    Apreciază

  3. Flory zice:

    Doamne ajuta!aceasta rugaciune este si pentru persoanele care au cearta in casa!

    „Într-o noapte, pe când dormeam”, povesteşte părintele Gherontie, stareţul mânăstirii Caraiman – o mânăstire din Buşteni, judeţul Prahova, „m-am trezit cu un bileţel în mână. N-am ştiut niciodată cine l-a scris şi cum a ajuns la mine. Era dintr-o hârtie obişnuită, dar scrisul nu era desluşit; de-abia am putut să-l descifrez, de parcă erau litere chinezeşti. Si după ce l-am desluşit, am găsit în el scrisă o rugăciune. Aceasta: „Doamne, întoarce-i la bunătate şi la rugăciune pe toţi vrăjmaşii mei”. AMIN!
    Şi mai scria acolo că trebuie spusă, cu credinţă, de 30 de ori pe zi, vreme de 40 de zile, şi că îndeplineşte orice dorinţă a celui ce o rosteşte. Şi aşa s-a întâmplat! Aşa că de-atunci, am tras biletul cu rugăciunea asta, la xerox, şi l-am dat la toată lumea. Iar aceluia sau aceleia care
    are ceartă ori scandal în casă cu soţia sau cu soţul, le dau rugăciunea aşa: „Doamne, întoarce-o pe soţia mea (sau întoarce-l pe soţul meu) la bunătate şi la rugăciune, asupra mea”.
    Şi care m-au ascultat şi s-au rugat, s-au împăcat şi au venit la mine zâmbind de la poartă, de mână. Au venit perechi de tineri şi mi-au spus că au făcut rugăciunea şi nu s-au mai certat…

    sursa:Cinstitul Parinte Gherontie Puiu,staretul Manastirii Caraiman.

    Apreciază

Lasă un răspuns

