Un Raspuns Mare !

Un Raspuns Mare !

„O oarecare fiica duhovnicesca ( a Parintelui Epifanie Teodoropulos ) isi aduce aminte : Cu cativa ani in urma,in orasul in care locuiam, unei familii i s-a intamplat ceva ciudat. Sotia, in 4-5 ani, si-a inmormantat sotul si cei trei copii ai ei. Pe o fiica a ei a casatorit-o cu cateva luni inainte de moartea sa. Desi stiam ca intrebarea :” De ce, Dumnezeule ?”- care iesea din launtrul meu era blasfemie, totusi o bucata de vreme am cultivat-o in mintea mea. Am marturisit apoi acest gand al meu. Raspunsul Staretului a fost atat de simplu si in acelasi timp atat de intelept: – Sa stii numai un lucru, mi-a spus. Dumnezeu nu greseste niciodata !”
Acest articol a fost publicat în Invataturi ale Sfintilor Parinti. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

