Cinstirea Maicii Domnului

Ortodoxia

6359_545385748814205_828180987_nPe Maica Domnului o cinstim pentru cã asa ne învatã Biserica noastrã, pentru cã asa ne-am pomenit, pentru cã nu putem sã nu cinstim pe Maica Domnului, Maica Domnului fiind maica Mântuitorului nostru Iisus Hristos. E firesc, dacã-L cinstim pe Domnul Hristos, dacã-l preamãrim pe Domnul Hristos, sã fim si cinstitori ai Maicii Domnului. Ne-am pomenit ca cinstitori ai Maicii Domnului îndrumati de Biserica noastrã la aceasta prin rânduielile sfintelor slujbe. De pildã, am auzit în cadrul sfintelor slujbe, de când mi-am dat seama de aceasta, cuvintele: „Pe Preasfânta, curata, preabinecuvântata, mãrita, stãpâna noastrã, de Dumnezeu Nãscãtoare si pururea Fecioara Maria, cu toti sfintii sã o pomenim” si am rãspuns la acest îndemn totdeauna: „Preasfântã Nãscãtoare de Dumnezeu, miluieste-ne pre noi”. E în centrul preocupãrilor noastre, si Sfânta Cruce, si Maica Domnului. Într-o alcãtuire de la Ziua Crucii, vorbind cu Maica Domnului, pomenim Sfânta Cruce si zicem: „Rai de tainã…

Vezi articol original 290 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

