Rugăciune către Preasfânta Născătoare de Dumnezeu

Rugăciune către Preasfânta Născătoare de Dumnezeu

Preasfântă Stăpână Născătoare de Dumnezeu, Doamna lumii, lauda mea, nădejdea mea, scăparea mea, părtinitoarea mea, acoperământul meu, mângâierea mea, veselia mea, miluieşte-mă pe mine cel stăpânit de multe greşeli şi arată îndurările tale cele grabnice către mine, păcătosul şi cu tot spurcatul. Ceea ce ai născut Lumina cea adevărată, luminează ochii cei înţelegători ai inimii mele. Ceea ce ai purtat în pântece Izvorul nemuririi, înviază-mă pe mine, cel omorât de păcat. Maica cea bună a Celui bun, cea iubitoare de oameni a Celui iubitor de oameni, cea milostivă a Celui milostiv, a Preaînduratului Dumnezeu, dă umilinţă şi zdrobire în inima mea, scoate-mă din robiile cugetelor mele şi dăruieşte-mi minte mâhnită şi ostenitoare întru această slăvire a ta. Şi îmi dă mie lacrimi de pocăinţă şi de umilinţă, ca să laud şi să slăvesc întru tot sfânt numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh, acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin.

(Rugăciune preluată din “Cele mai frumoase rugăciuni ale ortodoxiei”)

Acest articol a fost publicat în Rugaciuni catre Maica Domnului. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

