Sfânta Parascheva se roagă din inimă

Imagine

În 2009, infarctul, repetat de cinci ori în două luni, a atras după sine mai multe internări la Serviciul Cardiologie de la Spitalul Fundeni. Aici mi s-au depistat două artere ale inimii înfundate în proporţie de 90%. Am facut mai multe încercări de a fi operat la Fundeni şi la Iaşi. În noiembrie am venit la Iaşi pentru operaţie, dar am cerut aju­torul Sfintei Parascheva, după care profesorul-doctor m-a trimis din nou la Bucureşti şi de aici la Constanta.

Mi-am dorit să revin la Iaşi, dar boala s-a agravat. Nu mai aveam mult de trăit, întrucât nu-mi mai simţeam mâinile şi nu aveam cir­culaţie normală. Inima mea era din ce în ce mai slabă. Mă apropiam încet dar sigur de moarte.

Într-o noapte m-am visat în spital, iar în camera de alături se ruga o monahie în mod impresionant, cu mâinile ridicate. La înce­tarea rugăciunii, măicuţa s-a întors spre mine în chip foarte cuvios, cu capul în jos, iar eu am recunoscut-o. Era Sfânta Parascheva de la Iaşi. Chipul ei smerit şi blând mi-a rămas în memorie pentru toată viaţa.

A doua zi am primit un telefon de la Debreţin, din Ungaria, de unde un profesor cu care vorbisem mă anunţa să merg la Târgu Mureş pentru operaţie. Acest lucru s-a şi întâmplat, iar operaţia a fost în premieră pe ţară. Acum mă simt bine şi mulţumesc Sfintei Cuvioase Parascheva pentru ajutorul ei bun.

Benescu Ion, Constanţa

(Binefacerile Sfintei Cuvioase Parascheva. Mărturii ale închinătorilor, Editura Doxologia, pp. 35-36)

sursa : doxologia.ro

Acest articol a fost publicat în Sfantul Serafim de Sarov și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Sfânta Parascheva se roagă din inimă

  1. RODICA -STEFANIA STAN zice:

    DOAMNE AJUTA
    IN FIECARE AN , DADEAM POMELNICE , LA PERSOANELE CARE PLECAU LA ISHI SA SE ROAGE CUVIOASEI PARASCHIVA
    MEREU ZICEAM ,,DAU , DAR EU NU SIMT NIMIC DE LA CUVIOASA ,,
    SHI IN ANUL 2008 , LA FEL AM ZIS , DAR NESHIIND CA IN ITALIA FIICA MEA ERA PE PAT DE SPITAL , AVUSESE UN ACCIDENT GROAZNIC , PUTEA SA MOARA VINERI 8 .10. 2008 , 23 ANI ,
    DISFIGURATA …
    NU SE SHTIE CINE A FOST DE VINA , DAR O DOAMNA , SE ZICE CA TRECEA PE ACOLO SHI A AUZIT GEAMANUL EI , SHI A CHEMAT AMBULANTZA SHI ELECOPTERUL ..
    DEABEA PE 14 OCT , A PUTUT FI OPERATA , AVANT TRAUMATISM CRANIO CEREBRAL CU MULTIPLE CHIAGURI , MANDIBULA RUPTA , NAS RUPT , SHI DOUA VERTEBRE DE LA COLOANA FISURATE .
    SF CV PARASCHIVA A SLAVAT-O , AVAND PARTE SHI DE CEL MAI MARE PROFESOR DR. CHIRURG , CU MANA DE AUR ….

    Apreciază

    • Elena zice:

      Va multumesc din suflet pentru marturia d-voastra.Sper ca fiica d-voastra este bine si sanatoasa acum? Am trecut prin intamplari in viata foarte grele si doar cu ajutotul Maicii Domnului si a Sfintei Cuvioase Parascheva am reusit sa scap.

      Maicuta Domnului si Sfanta Cuvioasa Parascheva sa va ocroteasca !

      Apreciază

Lasă un răspuns

