Cinstire Macii Domnului

MĂRTURII DESPRE EXAMENE LUATE

icoana_maicii_domnului_grabnic_ascultatoare_de_la_manastirea_lainiciDoresc să public acest articol pentru a da o mărturie de credință și de pocăință în același timp față de Dumnezeu. În ultima vreme m-am depărtat prea mult de credință și recitind cu smerenie Paraclisul Maicii Domnului zile trecute m-am gândit la faptele mâinilor lui Dumnezeu în viața mea, pentru care simt nevoia să Îi aduc laudă și slăvire.

Eu m-am rugat cu Paraclisul Maicii Domnului și a făcut minuni în ceea ce privește intrarea la facultate, care de fapt reprezintă minunea prin care Dumnezeu m-a întors la credință. Recent, încep să observ și ajutorul sfinților, însă ea este Regina. Ea mă călăuzește pe calea cea bună, rezolvând și îndreptând spre bine problemele și viața celui ce o preaslăvește la fel cum bine se spune în Acatistul Grabnic Ajutătoarei Născătoare de Dumnezeu. Rugați-vă ei și Lui și vă vor îndrepta viața spre curăție, vor face minuni ca să ne întoarcă…

Vezi articol original 279 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Minunile Maicii Domnului. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

