Cum trebuie sa ne rugam :

Imagine

Cum trebuie sa ne rugam :

„Doamne, Tu vezi că am nevoie de lucrul cutare sau că trec prin cutare necaz. Ajută-mă, după cum știi și după cum vrei! Facă-se voia Ta…”.
Cu această stare lăuntrică să te rogi mult. Nu o dată, chiar și îndelungată de ar fi rugăciunea, nu doar o zi, ci săptămâni întregi, luni, ani… Să tot ceri fierbinte, să strigi: „Doamne, ajută-mă! Doamne, scapă-mă! Să nu fie, însă, după cum vreau eu, ci după cum Tu vrei”. 

Sfantul Teofan Zavoratul

Acest articol a fost publicat în Invataturi ale Sfintilor Parinti. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

