RUGACIUNEA PARINTELUI GHERONTIE PUIU – PENTRU ORICE DORINTA

ODY2Y2UzMTI2MA==_o_emisiunea-ecce-homo-parintele-gherontie-puiu-de-la-

RUGACIUNEA PARINTELUI GHERONTIE PUIU – PENTRU ORICE DORINTA

„Într-o noapte, pe când dormeam”, povesteşte părintele Gherontie, stareţul mânăstirii Caraiman – o mânăstire din Buşteni, judeţul Prahova, „m-am trezit cu un bileţel în mână. N-am ştiut niciodată cine l-a scris şi cum a ajuns la mine. Era dintr-o hârtie obişnuită, dar scrisul nu era desluşit; de-abia am putut să-l descifrez, de parcă erau litere chinezeşti. Si după ce l-am desluşit, am găsit în el scrisă o rugăciune. Aceasta:

„Doamne, întoarce-i la bunătate şi la rugăciune pe toţi vrăjmaşii mei”. AMIN! „

Şi mai scria acolo că trebuie spusă, cu credinţă, de 30 de ori pe zi, vreme de 40 de zile, şi că îndeplineşte orice dorinţă a celui ce o rosteşte. „

VA ROG, TOTI CEI CARE AVETI PROBLEME DE ORICE FEL,SA SPUNET CU CREDINTA ACEASTA RUGACIUNE DE 30 DE ORI PE ZI ,TIMP DE 40 DE ZILE SI MAICA DOMNULUI VA FACE MINUNI !

 

Acest articol a fost publicat în Invataturi ale Sfintilor Parinti. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

36 de răspunsuri la RUGACIUNEA PARINTELUI GHERONTIE PUIU – PENTRU ORICE DORINTA

  1. Buna seara este adevarat daca citesc 40 zile nu ma urasc dusmanii am prea mult si invidiosi mersi mult.

    Apreciază

    • Elena zice:

      Buna Aliona,

      Sfintii Parinti ne invata sa ne rugam pentru dusmanii nostri.Sa spui mereu aceasta rugaciune ,dar cu dragoste si cu iertare pentru cei care te necajesc.Vei vedea ca lucrurile se vor rezolva .
      Doamne ajuta! ❤

      Apreciază

  2. Aliona zice:

    Multumesc mult Elena , Doamne ajuta-ma !!! Pazeste-mi familia de necazuri Maica Sfinta Dane liniste SI sanatate la toti multumesc mult Doamne penteu rugaciunile ascultate.

    Apreciază

  3. Anonim zice:

    DOAMNE AJUTA

    Apreciază

  4. Anonim zice:

    asa este. daca spui rugaciunea asta des in cimpul tau energetic se instaureaza binele.rugati/va mult la maicuta domnului si ea va va auzi.

    Apreciază

  5. Doamne, intoarce-i la bunatate si la rugaciune pe toti vrajmasii mei. Amin!
    Doamne ajuta la toata lumea!

    Apreciază

  6. Anonim zice:

    MULTUMESC ,DOAMNE AJUTA !

    Apreciază

  7. Anonim zice:

    Lenuta-DOAMNE AJUT-MA! DA-MI SANATATE SI APARA-MA DE TOATE PRIMEJDIILE SI TOATE RELELE!

    Apreciază

  8. georgeta simona zice:

    DOAMNE ISUSE HRISTOASE FIUL LUI DUMNEZE, MILUIEȘTE NE PRE NOI PĂCĂTOȘII ȘI NEVREDNICII ROBII TAI.SI ÎNTOARCE I PE VRĂJMAȘII MEI la Bunătate și Rugăciune. AMIN

    Apreciază

  9. livia zice:

    Multumim Maicutei, ea ne ajuta tuturor-rugati-va si pt mine -fiti binecuvantati cu totii
    Doamne ajuta-ne.

    Apreciază

  10. Anonim zice:

    Doamne iti multumesc pentru tot ce-mi dai

    Apreciat de 1 persoană

  11. Anonim zice:

    aceasta rugaciune este miraculoasa

    Apreciază

  12. Mihaela zice:

    Multumesc pentru Tot ce primesc si pentru oamenii minunati care ma inconjoara. O doamna puternica si inteleapta, Danaela, mi-a tradus aceasta rugaciune: vrajmasii pentru care ne rugam sa fie adusi la bunatate si rugaciune sunt proprii vrajmasi ineriori. Sa ne fie cu folos!

    Apreciază

  13. antoaneta zice:

    Bunul Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe parintele Gherontie Puiu!Iti multumim,parinte pentru tot ce ne-ai invatat si tot ce ai lasat in urma ta!Doamne,Iisuse Hristoase,Maicuta Domnului si toti Sfintii,Va multumim pentru ajutor si pentru toate pe care ni le daruiti.Stiu ca singurul,cel mai mare si cel mai adevarat si constant ajutor vine numai de la voi.Amin!

    Apreciat de 1 persoană

  14. i zice:

    Rugaciunile astea in generall nu ajuta la nimic, sunt o porcarie , o indoctrinare a celor care se roaga.Ele nu indeplinesc dorinte si nu ofera ajutor.

    Apreciază

  15. i zice:

    Cu cat m-am rugat cu atat l-au indepartat si au facut mai mult rau decat bine

    Apreciază

  16. Mihaela zice:

    a facut cineva rugaciunea asta timp de 40 zile

    Apreciază

  17. Laura-Elena zice:

    Da , am facut rugaciunea si este adevarat! Bunul Dumnezeu sa-l odihneasca in pace si liniste ca mult bine mi-a facut parintele Gherontie Puiu!

    Apreciază

  18. Mare putere are rugaciunea spusa cu credinta , fie ca Bune Dumnezeu sa se milostiveasca si spre mine acum cind am ,mare nevoie de milostivirea, bunatatea si indurarea Lui ,,ma rog cu credinta si iubire fata de aproapele ,pentru toti cei ce-mi vrasmasesc mie „Doamne intoarve-i la bunatate, si la rugaciune pe toti vrasmasii mei ‘ Amin

    Apreciază

  19. Bianca zice:

    Vreau sa ma impac cu iubitul meu. Suntem despărțiti de 3 luni si mi-e foarte dor de el. Nu înțeleg de ce nu pot sa-l uit daca nu suntem împreună. Ma gândeam ca o data cu trecerea timpului o sa-l uit, dar nu. Ma doare capul de la plans, si nu fac mare lucru toata ziua. Imi doresc din tot sufletul sa-l strang in brate si clipa in care sa-i simt langa mine pe Tatal nostru si Mama noastra din Ceruri. Acum îmi doresc ca aceasta suferinta interminabila sa fie un semn. Doamne ajuta!

    Apreciază

  20. ioana zice:

    Am mari probleme cu banii cu datoriile si orice as face nu dau inainte nicicum parca as fi blestemata ce sa fac

    Apreciază

  21. ioana zice:

    De mai bine de15 ani ma rog la dumnezeu si la maicuta domnului si parca ma rog in zadar nu stiu ce sa fac ca sa rasara soarele si n viata mea mi am pierdut orice speranta ce sa fac

    Apreciază

  22. Clara zice:

    Ioana,oricate greutati ai avea nu le mai afirma si mai nu le mai pune la timpul prezent. Universul functioneaza la timpul prezent…ceea ce faci tu prin a-ti afirma greutatile este sa le hranesti si sa le dai putere. Citeste cartile lui Florence Scovel Shin sa-ti faci o idee despre puterea cuvintelor si mai ales a gandurilor (gandul este cea mai puternica forta din Univers). Cartile le gasesti pe internet,sunt ieftine si pline de intelepciune. Dupa ce vei intelege principiile expuse,cauta si ‘cheia implinirii dorintelor tale’ de Charles Haanel. Iti doresc sa-ti aduci in viata toata bunastarea si prosperitatea care ti se cuvin prin dreptul tau divin,sta in puterea ta sa faci asta.

    Apreciază

  23. ROXANA zice:

    vreau sa marturisesc ca aceasta rugaciune m a ajutat in lupta impotriva farmecelor care mi s au facut si mi a rezolvat probleme de sanatate care au venit in urma acestora .va recomand cu drag sa o faceti .e foarte grabnic ajutatoare sa zic asa.

    Apreciat de 1 persoană

  24. Ramona zice:

    Doamne Ajuta ne si nu ne parasi people noii!!!

    Apreciază

  25. claudiu zice:

    Da e foarte adevara mie mi a indeplinit un vis demult asteptat

    Apreciază

  26. Delia zice:

    Da, este adevarat aceasta rugaciune face minuni,Maicuta Domnului mi-a indeplinit si mie o mare dorinta .Bunul Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Parintele Gherontie,de fiecare data mi-a mangaiat sufletul cu cuvinte de duh si cu bunatatea pe care o emana.Multumesc Maicutei Domnului pentru tot ajutorul pe care-l primesc.

    Apreciază

  27. andrea zice:

    Nu este adevarat, rugaciunile ajuta doar partial, foarte foarte putin, nu indeplinesc nici o dorinta, si eu mam rugat pana nam mai putut si situatia nu sa schimbat, de sfinti ce sa mai spun, niste fiinte fara suflet, ca toti din cer de altfel, doar dezamagire, eu iam parasit ca efectiv imi pierdeam vremea, poate cu vraji a mai misca ceva ca cei de sus nu au nici indurare nici mila.

    Apreciază

    • Manuela zice:

      Nu poti sluji lui Dumnezeu si lui mamona! Inainte de a incepe un canon de rugaciuni trebuie spovedanie si binecuvantarea preotului! Lucrurile trebuiesc facute bine daca vrei rezultate.Amin.

      Apreciază

  28. Anonim zice:

    Lia .Da este adevărat aceasta rugăciune face minuni
    Doamne ajuta.Amin!

    Apreciază

Lasă un răspuns

