Azi implinesc 1 an ! La multi ani!<3

Azi implinesc 1 an ! La multi ani!

12 august 2014 -blogul dedicat Maicutei Domnului a implinit un an.

Va multumesc din suflet pentru ca mi-ati fost alaturi ,mi-ati dat curajul de a merge inainte.Va multumesc ca sunteti aici si impreuna o Cinstim pe Maicuta Domnului .
Blogul dedicat Maicutei Domnului e unul dintre cele mai frumoase lucruri din viata mea .
La inceput, blogul a fost locul meu secret in care strangeam tot ce gaseam despre Maicuta Domnului ,despre credinta ortodoxa.
Acest blog m-a ajutat sa trec prin momente foarte grele ,aici ma ascundeam de probleme.Si reuseam sa uit de orice problema.Este lumea mea.Lumea din care faceti si voi parte

La multi ani, blogul meu drag! ❤
Multumesc, dragi prieteni virtuali!<3

https://preasfantafecioaramaria.wordpress.com/

Acest articol a fost publicat în Cuvinte despre Maica Domnului ale Sfintilor Parinti. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Azi implinesc 1 an ! La multi ani!<3

  1. Va multumim pentru munca binecuvantata pe care o faceti aici !
    La multi ani si la cat mai multe postari , inchinate Maicutei Sfinte ! Doamne ajuta !

    Apreciază

  2. P.S.- fiindca spatiul alocat blogului meu s-a epuizat , va invit cu drag si pe noul meu blog :
    http://www.gabimihaita.wordpress.com

    Apreciază

  3. danratziu zice:

    La multi ani! Ma gandesc ca tot asa am inceput si eu in urma cu 10 luni, cu un loc in care strangeam tot ceea ce imi placea, si care a devenit un loc prin care am ajuns sa cunosc oameni minunati …..Felicitari pentru blogul dvs! Doamne ajuta!

    Apreciază

  4. Viorela zice:

    La multi ani si multa sanatate, putere si dorinta de a ne ajuta si incinta cu minunatele postari dedicate Scumpei noastre Maica, Maica Domnului, grabnic ajutatoarea si folositoarea noastra.
    Maica Sfinta, multumim, te rugam sa ne ierti pentru toate, toata viata mea te voi adora si venera Maica mea sfinta!
    Multumim mult Elenei pentru minunatul job atiti de bine facut! Felicitari!
    Numai bine si Maica Sfinta sa ne acopere pe noi toti care o iubim cu Preasfintul Ei acoperamint aparindu-ne in fiecare clipa din viata noastra de tot raul. AMIN.

    Laudat sa fie Domnul.
    Viorela

    Apreciat de 1 persoană

  5. Cristi zice:

    LA MULTI ANI si multa sanatate sufleteasaca si trupeasca 🙂

    Apreciază

  6. Doamne ajută! Îmi pare rău că abia stăzi am descoperit acest blog.
    Rog pe cei care știu ceva despre scrisoarea părintelui Arsenie Boca adresată măicuțelor de la mănăstirea Diveevo, aflată la 12 km de Sarov, să dea un semn.
    Căutând această scrisoare am dat peste un blog ortodox de toată frumusețea, în care apar mai multe rugăciuni adresate părintelui Arsenie Boca. Se numește PAGINA DEDICATĂ CINSTIRII MĂICUȚEI DOMNULUI. L-am adăugat la blogroll.
    Părintele Arsenie l-a întâlnit se pare cu adevărat la muntele Athos pe Sf. Serafim de Sarov, când a ținut acel post negru de 40 de zile. De aceea și avea evlavie la acest sfânt din Rusia. Doamne ajută!

    Apreciază

    • Elena zice:

      Va multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase.Parintele Arsenie Boca este un mare DAR si o mare BINECUVANTARE pe care Dumnezeu a facut-o romanilor.Sper sa aflam cat mai multe despre scrisoarea parintelui.Doamne ajuta !

      Sfinte Parinte Arsenie Boca roaga-te pentru noi pacatosii !

      Apreciază

  7. Elena zice:

    Va multumesc mult,urmaresc cu mare interes blogul d-voastra ❤
    http://crestincredinicios.wordpress.com/

    Apreciază

  8. crestina roxy zice:

    La Multi Ani! Felicitari pentru ceea ce faci pentru tine dar mai ales pentru noi , cei care datorita acestui blog pretios am ajuns sa o iubim si sa o cinstim tot mai mult pe Maicuta Domnului!
    Cuvintele ar fii de prisos sa -ti multumim pentru acest blog,Imparateasa Cerului sa iti rasplateasca si sper din suflet ca acesta pagina a ta, draga Elena , sa fie” descoperita „de cat mai multi credinciosi si sa ramana vie mult timp de acum incolo, Maica Domnului sa te ajute si sa te calauzeasca in tot ceea ce faci, te pup ♡

    Apreciază

    • Elena zice:

      Roxy, iti multumesc din inima!
      Initial blogul l-am facut pentru a fugi de probleme ,aici imi gasisem un locusor special.Nu m-am gandit ca blogul va fi vizitat .Ma bucur nespus ca aici am intalnit oameni deosebiti.
      Te imbratisez ❤

      Apreciază

Lasă un răspuns

