Sfantul Fanurie- praznuit pe 27 august

27-fanurie

Sfantul Fanurie- praznuit pe 27 august

„Sfantul Fanurie a cerut atunci voie sa-si faca ultima rugaciune (inainte de a i se taia capul)si s-a rugat astfel: “Doamne, Dumnezeul nostru, Cel ce ai miluit pe acestia care au facut plangere si strigare, fa ca tot cel ce va face o turta cu ulei si zahar, sau o placinta si o va da saracilor sa fie ascultat in orice durere dreapta va avea. Aceasta zic sa fie pentru iertarea pacatelor mamei mele, care a murit pacatoasa.”

Citind eu aceasta in viata sfantului m-am hotarat sa-i cer ajutorul si am facut eu turtitele pomenite mai sus cerand sfantului sa schimbe gandul sotului meu (cu care eram casatorita civil de vreo18 ani) care nu voia sa ne cununam in biserica. Si am sperat…

Vazand ca trece timpul m-am gandit ca asa pacatoasa cum sunt nu merit ajutor dar n-am deznadajduit si dupa un an de la rugaciunea adresata sfantului sotul meu a acceptat in sfarsit spre marea mea bucurie.
Am alergat la duhovnicul meu rugandu-l sa stabileasca data, iar cand acesta mi-a zis ca peste 2 saptamani m-a cuprins teama ca nu cumva sotul meu sa se razgandeasca! Fiind luna august (ziua sfantului se praznuieste pe 27 august) m-am hotarat pe drum spre casa sa-l rog din nou pe sfantul Fanurie sa ma ajute si ajungand acasa am privit in calendar sa socotesc daca mai am timp ca pana de praznuirea sfantului sa mai fac odata turtitele. Si atunci am avut o mare surpriza: duhovnicul meu stabilise ca data a cununiei chiar data de 27 august, praznuirea sfantului Fanurie!
Nu pot sa va spun ce bucurie am avut! Ce raspuns mai frumos as fi putut primi din partea sfantului?

Rugati-l si voi si stiu ca nu va va trece rugaciunea cu vederea!

Doamne ajuta!”

Acest articol a fost publicat în Invataturi ale Sfintilor Parinti și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

