Spune si tu cat bine ti-a facut Maica Domnului!

  • maica_domnului1

    Maicuta Domnului este mereu prezenta in viata celor care o cheama cu credinta si dragoste.Spune si tu cat bine ti-a facut Maica Domnului!
Acest articol a fost publicat în Cuvinte despre Maica Domnului ale Sfintilor Parinti și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Spune si tu cat bine ti-a facut Maica Domnului!

  1. omul crestin zice:

    Vreau sa spun si eu despre cum m-a ajutat Maica Domnului, dupa rugaciuni mai multe catre Fecioara Maria.
    Cand am avut o cadere morala si nu ma puteam ridica, mi-a cazut o carte de rugaciuni pe perete, oprindu-se cu coperta in priza. Acest lucru m-a ridicat si m-a ajutat mult.

    Apreciază

  2. crestina roxy zice:

    Maica Domnului iti cunoaste dorintele inimii tale de dinainte! Mie mi-a facut cadou Maica Preasfanta niste perle pe care mi le dam de mult timp dar nu mi le puteam permite sa le cumpar; in urma participarii unui concurs prin tragere la sorti, Maica Domnului mi le -a facut cadou 🙂
    Dar am citit Acatistul Buneivestiri cu incredere de mai multe ori pe zi si Paraclismul seara !
    Nadajduiti in ajutorul Dansei , nu ve ti ramane fara „dar ” ;iti multumesc Maicuta PREASFANTA pentru ca ne ai in paza…Bucura-Te , Marie, Cea plina de har, Domnul e cu Tine ;Amin

    Apreciază

  3. tenea ioana zice:

    oricand si oriunde ma aflu,numai ca ridic ochii la ceruri si o chem pe maicuta domnului.degraba ma aude.

    Apreciază

  4. tenea ioana zice:

    preasfanta nascatoare de dumnezeu miluiestema.

    Apreciază

  5. Anonim zice:

    preasfanta nasctoare de dumnezeu slava tie

    Apreciază

  6. Dana zice:

    In ziua de Sfanta Marie Mica, am mers dimineata la biserica si am aprins o lumanare, apoi am mers la un examen. Dupa rugaciunile de la icoana Maicii Domnului, am reusit sa trec cu bine peste acel examen. Multumesc Maicii Domnului si o chem sa fie alaturi de mine in continuare!

    Apreciat de 1 persoană

  7. crestina roxy zice:

    Prima data cand Preasfanta Maica Domnului mi-a ascultat rugaciunea si supinul inimii -eram micuta , undeva intre 11-13 ani, si parintii mei m -au lasat la bunici in vacanta mare ; bunicii erau plecati cu treburi si eu eram tare trista , ma simteam singura, nu aveam cu cine ma juca etc.
    Verisoarele mele erau in alt oras si parintii lor ne -au comunicat clar ca e imposibil pt ei sa ajunga vara asta cu verisoarele mele acolo; am luat iconita Maicutei Domnului si am puso in dreptul inimii ” Sfanta Fecioara , sunt asa de trista , o sa stau toata vara singura aici etc…” dupa doua zile , mare minune : Verisoarele mele si-au facut aparitia acolo, problemele lor rezolvandu se dintr- o data,;
    Mare e puterea Maicutei Domnului! Sa o cinstim si sa o slavim cate zile om avea ! Amin +

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

