Rugaciune grabnic ajutatoare catre Maica Domnului

579013_740185496054515_8187375397108258259_n

Rugaciune grabnic ajutatoare catre Maica Domnului

Ceea ce singura esti bucuria celor scarbiti si Partinitoare celor ce se nedreptatesc. Mangaierea celor ce plang si ajutor celor neajutorati .
Cercetarea celor neputinciosi si Acoperamant si Sprijin celor ce se chinuiesc . Liman celor inviforati , Toiag orbilor , Povatuitoare celor rataciti si Scapare tare celor din nevoi , Nascatoare a lui Dumnezeu cu totul fara prihana .

Ia aminte la rugaciunea mea cea smerita , pe care o aduc Tie din adancul inimii si ma izbaveste de viforul cel rau al gandurilor .
Izbaveste- ma din somnul cel greu , care mi s-a pricinuit mie din lenevire si departeaza de la mine nepasarea si lenevirea .
Ajuta-ma ca sa ma izbavesc de obiceiul cel rau al pacatelor ca sa scap de tiranisirea cea amara a diavolilor .
Si Te rog Stapana , dupa cum stii , mantuieste-ma pe mine nevrednicul robul Tau , cel ce spre Tine dupa Dumnezeu mi-am pus nadejdea mantuirii mele .

Invredniceste-ma Preacurata ca sa fac cu osardie Poruncile Fiului Tau si Dumnezeului nostru si sa pazesc intotdeauna asezamintele cele mantuitoare .
Si ma invredniceste ca sa cuget intotdeauna cu minte luminata si sa intampin slavosloviile Lui cele bine primite .
Ca spre Tine Ceea ce ne Daruieste toate bunatatile si ne Esti grabnic Ajutatoare , nadajduind aduc acesta cerere .
Deci sa nu cad din nadejdea care o am catre Tine Preacurata , nici sa ma intorc smerit si rusinat ;
Ci sa aflu prin Tine de Dumnezeu Daruita Stapana , degraba implinirea cererilor mele .
Ca totdeauna , ca pe O Ajutatoare Nebiruita a noastra a pacatosilor care implinesti toate cererile noastre bune , sa Te laud si sa Te preamaresc pe Tine ; Acum si pururea si in vecii vecilor ,

Amin !

Acest articol a fost publicat în Rugaciuni catre Maica Domnului. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Rugaciune grabnic ajutatoare catre Maica Domnului

  1. Anonim zice:

    maica sfanta ajutatoarea si sprijinitoarea noastra nu ne lasa pe noi pacatosii ci cu puterea ta vindecane de tot raul apara-ne si ne miluieste amin .

    Apreciază

  2. Anonim zice:

    rugati-va MAICII DOMNULUI SI VA VA AJUTA ,MULTUMESC MAICUTA SFANTA

    Apreciază

  3. Cristian si Elena Tudor zice:

    Cristian si Elena. La multi ani Maicuta noastra de la Dumnezeu! …si vrem sa-ti cantam un catecel din inimile noastre… E ziua Ta mamico si iti dam in dar inimile noastre …E ziua Ta mamico si nu te vom uita! …multumim lui Isus pentru ca a platit pentru pacatele noastre. Amin.

    Apreciază

  4. ARAD Scoli zice:

    AJUTA-MA MAICA SFANTA AZI SI INTOTDEAUNA!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Mirela Andrei zice:

    Multumesc Maicuta Sfanta , multumesc din suflet pentru tot ajutorule care il primim zi de zi

    Apreciat de 1 persoană

  6. badea daniela zice:

    Măicuță Sfântă, nu ma lăsa, acum in mare apăsare si necaz. Scoate- mi in cale oameni si remedii de folos sa- i pot fi mamei mele de ajutor. Iarta- mi pacatele tinereții, izbaveste- ma, primește smerită mea rugăciune. Lumineaza- ma si ajuta- ma! Amin.

    Apreciat de 1 persoană

  7. Victoria zice:

    Maiculita Domnui scoatema din toate relele Ajutama sa fie si la noi bine in sufletele noastre si in inimele noastre bucurie Aparane pe mine si baietelul meu de dusmanii vazuti si nevazuti .Terooog Maicuta dami si mie o bucatica de noroc.

    Apreciat de 1 persoană

  8. Mare e puterea lui Dumnezeu cel ce a creat Cerurile si Pamintul

    Apreciază

  9. Fiti cu teama de bunul Dumnezeu si mergetii pe Caiile Lui si Respectati Poruncile Luii ca nu mai e mult si Sfrsitu Lumii e aproape si toti vom fii Judecati
    Satan e pe pamint de cind Dumnezeu la aruncat jos si Rage ca un Leu ca stie ca Sfrsitu lui e aproape

    Apreciază

  10. anisoara bostan zice:

    Maica mea ajuta pe familia Maria Anisoara Andra- Denisa Elena sa ne dai sanatatesi sa ne luminezi mintile si sufletu si multa credinta si iubire in Dumnezeu Amin.

    Apreciază

  11. ana zice:

    Domane maica domnului ajutama la locu de munca sa am liniste pace sa fiu buna cu lumea da-mi spor si ajutor mie anisoara ca nu pot lucra sint agitata nervosa nu imi gasesc linistea si pace a sufleteasca fi cu mine Maica Domnului .Amin

    Apreciază

  12. M zice:

    SFANTA MARIA, MA INDREPTEZ PLIN DE INCREDERE CATRE TINE, CERANDU-TI AJUTOR. CRED CU TARIE CA MA VEI ASCULTA IN NECAZUL MEU SI MA VEI SPRIJINI CAND IMI ESTE GREU.SPER A-TI
    ARATA RECUNOSTINTA MEA. ITI FAGADUIESC SA FAC CUNOSCUTA SI ALTORA ACEASTA RUGACIUNE. TE ROG CU UMILINTA SA IMI ADUCI LINISTE IN TRISTETEA SI DURERILE MELE.
    IN NUMELE NEGRAITEI RUGACIUNI SI BUCURII CATE TI-A CUPRINS INIMA CAND AI OFERIT ADAPOST MANTUITORULUI LUMII IN CASA TA DIN BETLANIA, TE IMPLOR ROAGA-TE PENTRU MINE SI FAMILIA MEA CA SA-L PASTRAM PE D-ZEU IN INIMA ASTFEL INCAT SA NE INVREDNICIM A PRIMI AJUTOR IN NEVOILE NOASTRE, MAI ALESIN DUREREA CARE MA COPLESESTE ACUM…(SE SPUNE DORINTA). TE IMPLOR, AJUTATOAREA CELOR AFLATI IN SUFERINTA, INFRANGE ORICE GREUTATI PRECUM AI INFRANT BALAURUL CARE SADE LA PICIOARELE TALE.
    SE PUNE RUGACIUNEA TATAL NOSTRU.
    BUCURA-TE MARIE CEA PLINA DE DAR,
    DOMNUL ESTE CU TINE !
    BINECUVANTATA ESTI TU INTRE FEMEI SI BINECUVANTAT ESTE RODUL PANTECULUI TAU CARE A NASCUT PE MANTUITORUL SUFLETELOR NOASTRE IISUS HRISTOS.
    SFANTA MARIE, MAICA DE D-ZEU, ROAGA-TE PENTRU NOI PACATOSII ACUM SI IN CEASUL MORTII NOASTRE. AMIN.
    Aceasta rugaciune se spune de 10 ori.
    Se va spune timp de 9 marti avand o lumanare sfintita aprinsa.
    Rugaciunea este ata de puternica incat inainte de terminarea noveniei se va primi lucrul cerut oricat ar fi de greu.

    Apreciază

  13. mihaela zice:

    Maica domnului iartă-mi pacatele tinereții dami pace si liniste in suflet dami sa am iubire si dragostea către domnul nostru Isus Hristos in veci vecilor amin.roagate pt mine si copii mei.parinti sora si toti familiari mei sal respectam pe domnul nostru Isus sivtatal ceresc in veci vecilor amin..

    Apreciază

  14. daniel zice:

    Rugaciuni puternice, facatoare de minuni.
    (Aducatoare de liniste sufleteasca)
    (Indeplinirea unei dorinte)
    ________________________________________
    (I) Sf. Marta rugaciune puternica
    (indeplinre de dorinte)
    Sfanta MARTA, ma indrept catre tine plin(a) de incredere, cerandu-ti ajutor. Cred cu tarie ca ma vei ajuta si ma vei sprijini cand mi-e greu. Spre a-ti arata recunostinta mea, iti fagaduiesc sa o fac cunoscuta si altora aceasta rugaciune.
    Te rog cu umilinta sa-mi aduci alinare in suferintele si dorintele mele.
    In numele negraitei bucurii care ti-a cuprins inima cand i-ai oferit adapost Mantuitorului lumii in casa ta din Betania. Te implor, roaga-te pentru mine si familia mea ca sa-l pastram pe DUMNEZEU in inimi, astfel incat sa ne invrednicim a primi ajutor in nevoile noastre, mai ales in durerea care ma copleseste acum (aici spune-ti dorinta).
    Te implor ajutatoarea celor aflati in suferinta, infrange orice greutate, precum ai infrant balaurul care zace la picioarele tale.
    (Se zice)Tatal nostru.
    (3 ori) Bucura-te Marie, cea plina de har, Domnul este cu tine.Binecuvantata esti tu intre femei si binecuvantat este rodul trupului tau Isus.Sfanta Marie, Maica lui Dumnezeu, roaga-te pentru noi pacatosii, acum si in ceasul mortii noastre.
    Amin.
    Sf.Marta, roaga-te pentru mine si familia mea.
    (Se spune noua zile de marti/sau ori de cateori simți nevoia de a vă ruga, și pe timpul cat se recita se aprinde o lumanare sfintita.)

    Apreciază

  15. raisa zice:

    maica domnului toata nadejde in tine o punem,cerem ajuta ne sa ne curatim de pacatele safirsite,in veata de pina acum,tie slava iti multumim amin.

    Apreciază

  16. mariana ionita zice:

    Multumesc maica domnului pentru tot Si pentru toate

    Apreciază

  17. Anonim zice:

    Multumesc Maicuta Sfanta.pentru tot Ajutorul ce il primit noi pacatosi zi de zi….Nu ne lass pe noi copii tai….si ne acopera cu Sf.tau acoperamant.Amin

    Apreciază

Lasă un răspuns

