Rugăciunea mamei către Preasfânta Născătoare de Dumnezeu , pentru a primi Cerescul Ei Acoperământ

acoperamant

Rugăciunea mamei către Preasfânta Născătoare de Dumnezeu ,
pentru a primi Cerescul Ei Acoperământ

Maica lui Dumnezeu !
Tămăduieşte rănile sufleteşti şi trupeşti ale copiilor mei ( numele ) , pe care le-am pricinuit prin păcatele mele .
Îi încredinţez pe de-a-ntregul Domnului meu Iisus Hristos şi Ocrotirii Tale Cereşti , Preacurată .
Amin !

Acest articol a fost publicat în Rugaciuni catre Maica Domnului. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Rugăciunea mamei către Preasfânta Născătoare de Dumnezeu , pentru a primi Cerescul Ei Acoperământ

  1. gabrielsa goga zice:

    Te rog maicuta mea sami ocrotesti fii mei eugen.gabriel.si.traian.edinson.mada octavian. Melisa. Inplinestele dorinta cat mai urgent samam bucur de iei te rog auzima realizeazai tu caeu nuam putut maica mea terog mult ficu ei

    :O

    Apreciază

  2. Anonim zice:

    Mare incredere am in tine Maica Domnului ,vindeca ranile sufletesti ale copiilor mei SORANA ,ADELINE ,ANDREI si elibereaza pe ei de toate durerile sufletesti pe care le poarta ie in suflet.Ajuta-ne sa fim o familie unita .!

    Apreciază

  3. Lidia Pintilie zice:

    MAICA DOMNULUI, Împărăteasa şi speranţa noastră de mântuire, de ajutor să ieşim din boală sau nevoi, este mereu prezentă. Am avut o experienţă nefericită când m-am pierdut în pădure şi nu găseam calea. Eram disperată şi i-am cerut ajutorul Maicii Domnului. Vreau să vă spun că pe acolo trecea, dar la depărtare cineva cu bicicleta. În momentul în care am rugat-o pe Maica Domnului să mă ajute, persoana respectiovă a claxonat, astfel încât eu să strig şi să mă îndrume. mENŢIONEZ CĂ ERA MAI DEPARTE, ÎNTR-O VALE ŞI EU NU AVEAM CUM SĂ-L OBSERV şi nici dânusl nu evea de ce să claxoneze.
    Mulţumesc Maicii Domnului, bunului Dumnezeu, pentru tot şi toate!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Rodica olga zice:

    Maica Domnului ,iti incredintez toata viata fetitei mele

    Apreciază

  5. carmen zice:

    Maicuta Domnului,tamaduieste ranile sufletesti si trupesti ale copiilor mei,pricinuite de pacatele mele si ii incredintez pe de-a-ntregul Domnului nostru Iisus Hristos si Ocrotirii tale Ceresti.Amin

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

