„Sfântă Parascheva, ajută-mă să mă fac maică!”

Sfanta-parascheva

„Odată, mi-amintesc că am mers cu o colegă de clasă la Sfânta Parascheva. Și ea mi-a zis, după cum probabil auzise de la alții: Vezi că aici se scrie pe bilețel o dorință și se pune la racla Sfintei. Și eu am întrebat-o: Dar tu ce scrii? /Ei, treaba mea, spuse ea. Înseamnă că trebuie să scriu și eu ceva, după capul meu, mi-am zis în sinea mea. Și aceasta fiind dorința mea în viață – să vin la mănăstire – am scris:  Sfânta Parascheva, ajută-mă să mă fac maică! Am lăsat bilețelul acolo, la capul Sfintei, după cum mă sfătuise colega mea. Eram în clasa a V-a sau a VI-a. Cred cu tărie că Sfânta Parascheva m-a ajutat să vin la mănăstire”, spune maica Olimpiada de la o mănăstire din ținutul Neamțului. 

sursa Doxologia.ro

Acest articol a fost publicat în Sfantul Serafim de Sarov. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

