Fericiti cei care o cinstesc neincetat pe Maica Domnului!

icoana_maicii_domnului_a_semnului_din_novgorod_132Fericiti cei care o cinstesc neincetat pe Maica Domnului!

Câtă slavă şi cinste nu are ea acolo sus, iar noi păcătoşii pe pământ ne lenevim s-o chemăm în ajutor, pentru că nu ştim câtă durere o să aibă sufletul nostru în ceasul morţii. De aceea, fericiţi şi de trei ori fericiţi sunt creştinii aceia din casa cărora nu lipseşte icoana Maicii Domnului şi au candelă la icoana ei, şi citesc în fiecare zi măcar un acatist sau un paraclis al Maicii Domnului.

Căci printr-însa s-a înnoit neamul omenesc şi ea este Împărăteasa tuturor îngerilor şi a tuturor sfinţilor şi Maica noastră a tuturor popoarelor pământului şi a tot sufletul necăjit şi întristat care o cheamă în ajutor.

(Arhimandrit Cleopa Ilie, Îndrumări duhovniceşti pentru vremelnicie şi veşnicie, Editura Teognost, Cluj-Napoca, 2004, p. 151)

Acest articol a fost publicat în Cuvinte despre Maica Domnului ale Sfintilor Parinti. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Fericiti cei care o cinstesc neincetat pe Maica Domnului!

  1. Va rog sa ma iertati ca postez un comentariu aici ! Vreau doar sa va asigur de sustinerea mea ! Am convingerea ca ceea ce s-a intamplat , a fost fara voia dvs. …. puteti explica si lamuri ,revenind pe fb. , unde ca si aici , ati depus o munca uriasa , sub Acoparamantul Maicutei Domnului ! Va imbratisez ! Doamne ajuta !

    Apreciază

  2. danratziu zice:

    Si eu sunt convins ca a fost doar o eroare, asa cum se mai intampla cu materialele reblogate sau redistribuite pe fb. Va asigur de toata aprecierea mea. Doamne ajuta!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Elena zice:

    Va multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase,mi-au mers la suflet.Maicuta Domnului sa va binecuvanteze !
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  4. Mihaela Frincu zice:

    Cand am nascut am fost in travailu 11 ore ,baiatul s-a nascut cu cordonul ombilical infasurat pe gat si era cianotic.A fost la un pas de dezastru insa toata noaptea am strigat pe Maica Domnului si a avut Mila de copil si totul a decurs bine pe parcursul anilor. In acea noapte Maica Domnului a facut o minune pentru baiatul meu,altfel azi era paralizat! Strigat I la Maica Sfinta toate Mamele care aveti probleme cu copiiii si ajutorul va veni negresit!! Maica Domnului face minuni cand o chemam in suferinta si nu numai!

    Apreciază

Lasă un răspuns

