Marele meu doctor, Maica Domnului!

23

Următoarea minune o vom scrie după cum a fost povestită de persoana cu care s-a făcut:

„Mă numesc Kiki Cozma, am 26 de ani şi locuiesc în Atena împreună cu soţul meu şi cu cei doi copii ai noştri. Pe data de 18 aprilie m-am îmbolnăvit foarte grav. Simţeam că puterile mă părăsesc, aveam friguri înfricoşătoare şi febră foarte mare; de asemenea aveam şi dureri groaznice. Doctorul de familie mi-a dat un rând de antibiotice, dar fără nici un rezultat, apoi am urmat şi altele cu un efect mai puternic, dar degeaba.

Soţul meu, văzând că nu este nici o portiţă, m-a luat în braţe, a coborât scările, m-a urcat în maşină şi m-a dus la spital. Acolo m-au consultat, m-au cercetat, dar rezultatul era acelaşi. Am început un nou tratament; mi-au făcut injecţii, iar la un moment dat îmi introduceau câte zece în ser pentru a fi amplasate în venă. După cum spuneau doctorii, mi-au făcut cele mai puternice antibiotice. Cu toate acestea, nu am simţit nici o ameliorare. Am avut cei mai buni doctori, dar în zadar.

De la un timp, nervii au început să-mi cedeze, iar răbdarea să mi se termine. Doctorul şef al spitalului spunea că dacă ar fi trecut el prin ce am trecut eu, s-ar fi aruncat pe fereastră.

După un timp, am simţit că trupul meu miroase numai a medicamente, iar febra se menţinea permanent între 38-40°. A sosit şi timpul ca, după patru luni de tratament, medicii să-mi spună că nu mai au ce face şi că le pare rău.

Soţul meu m-a luat acasă. Am văzut că nici ştiinţa, nici banii nu mi-au putut reda sănătatea. Ne gândeam să mergem în Anglia, în Germania, în Canada, dar nădejdile noastre erau puţine.

Însă de mult timp, soţul meu insista să mergem la Mănăstirea Maicii Domnului de la Malevi, unde se afla icoana izvorâtoare de mir. Eram cam la cinci ore de mers cu maşina din Atena. Nu mă simţeam în stare să călătoresc atâtea ore. De aceeaşi părere erau şi mama şi soacra mea, dar soţul meu insista mereu să mergem.

Pe 20 iulie, soţul meu a hotărât că trebuie să mergem. M-a luat în braţe şi m-a aşezat în maşină. Atunci aveam 40°. După mai multe ore de călătorie, am ajuns la marele meu doctor, la Maica Domnului de la Malevi. Am intrat în biserică şi ne-am rugat Maicii Domnului; ne-au miruit cu mir, apoi, când am ieşit din biserică, mi-am pus termometrul şi aveam 36,5°. Pentru prima dată, după atâtea luni, febra mi-a scăzut şi am început să mă simt mult mai bine. În scurt timp, febra mi-a trecut, iar eu mi-am revenit şi am putut să mă plimb în jurul mănăstirii, deşi cu puţin timp înainte nu mă puteam ridica din pat.

Minunea s-a făcut. Numai eu ştiu cum am fost înainte. Ai mei mă plângeau ca pe o moartă. Acum pot să spun, cu toată puterea sufletului meu, că mă simt bine şi aceasta o datorez Maicii Domnului, protectoarea mea.

Pecetluirea acestei minuni a fost în felul următor: Când am plecat spre mănăstire, am făgăduit că vom sta trei zile acolo. După ce m-am făcut bine, soţul meu, fiind foarte entuziasmat şi fără să spună nimic, s-a gândit să se ducă în satul Sfântul Nicolae, unde se născuse el. În ziua următoare s-a apropiat de el o maică şi l-a întrebat dacă vrem să plecăm sau nu, apoi a continuat, zicând că a văzut pe soţul meu în somn, că a telefonat să vină un taxi ca să plece. În timp ce-l vedea, a auzit vocea Maicii Domnului, zicându-i: „Să-i spui că eu i-am îndeplinit rugămintea, iar el de ce vrea să plece?”. Atunci soţul a recunoscut că se gândea să plece, dar auzind ce a zis Maica Domnului, n-a mai plecat, ci a rămas trei zile, aşa cum făgăduise.

Până aici a fost povestirea ei. După această minune, au devenit foarte buni creştini şi vin regulat la biserică, aducând daruri.

Sursă: “Povestiri duhovniceşti”, Monahul Pimen Vlad, ed. Anestis

Acest articol a fost publicat în Minunile Maicii Domnului și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Marele meu doctor, Maica Domnului!

  1. ULTIMELE ADĂUGIRI LA ARTICOLUL RECENT:

    Frați români, putem constata cu toții că România este în momentul de față (la ceasul dureros al adevărului) un stat în derivă, o națiune vlăguită asemenea unei bărci aflată pe un fluviu care se îndreaptă inevitabil spre marginea unei cascade sau prăpăstii amețitoare. Statul român însuși, autoritățile care-l conduc observăm că se află într-un grav proces de disoluție prin pierderea independenței sale militare, economice, politice, culturale… Suntem ca și o națiune supusă unui asediu și totodată o simplă colonie pentru interesele UE și SUA. Zeci de miliarde de euro părăsesc România în fiecare an și nu se întorc. Pământurile ne sunt cumpărate tot mai mult și totodată la un preț derizoriu, foarte mic… Capitalul românesc este la pământ, abia dacă mai există…
    Numai dacă avem în vedere plecarea la muncă în străinătate a circa 4 milioane de români (unul din cinci!), pierderea forței de muncă celei mai dinamice reprezintă o calamitate cum nu a mai cunoscut România niciodată în istoria sa! Chiar dacă unele rude primesc în țară un ajutor financiar. Consecințele nefaste sunt incomparabil mai mari: depopularea masivă a satelor românești și a orașelor, nenumăratele drame familiale (unele sporind imens rata divorțurilor), atragerea din exterior a specialiștilor români (inclusiv a elevilor dotați și studenților, racolați încă de pe băncile școlii!) cu burse și salarii extrem de atractive, proasta gestionarea a politicii și economiei naționale (evidentă prin lipsa acută de locuri de muncă în țară), schimbările de mentalitate și a stilului de viață (cel mai adesea în sensul negativ, preluând obiceiuri imorale sau anticreștine, unii lepădând chiar ortodoxia în care s-au născut!) etc.

    DIN PĂCATE, APROAPE TOȚI INTELECTUALII (CĂRTURARII) ȘI MULȚI DINTRE TINERII ROMÂNI (CARE NU CUNOSC ISTORIA NEAMULUI LOR) UITĂ CĂ IUBIREA DE ȚARĂ SAU PATRIOTISMUL ESTE O VIRTUTE IMPORTANTĂ. PRIN ASTA ÎȘI ABANDONEAZĂ IDENTITATEA NAȚIONALĂ, DEZERTEAZĂ DIN FAȚA INTERESULUI NAȚIONAL ȘI UITĂ SĂ MAI FIE ȘI ROMÂNI… UNII ASPIRĂ CHIAR SĂ DEVINĂ CETĂȚENI ,,EUROPENI” SAU ,,UNIVERSALI”?!… VOCAȚIA POPORULUI ROMÂN ESTE ÎNSĂ UNA PROFUND CREȘTINĂ. BISERICA ORTODOXĂ A FOST ȘI ESTE ,,MAICA NEAMULUI ROMÂNESC”. (M. Eminescu)

    Noi românii avem firește destui naționaliști care au fost asasinați de-a lungul vremilor (domnitori precum Mihai Viteazul, jurnaliști precum Mihai Eminescu, cântăreți precum Ion și Doina Aldea Teodorovici, politicieni precum Antonie Iorgovan și mulți alții) dar ca și până acum declar public că nu mă sperie moartea, ci doar pierderea mântuirii sufletului dacă nu aș mărturisi adevărul… Dacă voi fi asasinat, nu mă îndoiesc o clipă că se vor ridica alți români patrioți creștini, mult mai mulți decât până acum… Pentru că jertfa rodește întotdeauna pentru țară și neam, dacă viața noastră este dăruită lui Hristos și aproapelui nostru…

    Redăm în continuare un articol deosebit la care vă invit să reflectăm împreună și la comentarii veți găsi câteva filme istorice românești de cea mai bună calitate, care poate vor regenera unora sentimentul nobil al apartenenței noastre la o mare națiune creștin-ortodoxă, care a luptat multe veacuri cu mult curaj și eroism pentru pământul străbunilor și viitoarelor generații, pentru libertatea și apărarea credinței sale strămoșești poate ca niciun alt popor din lumea aceasta…

    Cu dragoste întru Hristos, nevrednicul Radu Iacoboaie

    Apreciază

  2. Anonim zice:

    Minune savarsita de Prea Sfanta Maică a Dumnezeului nostru Iisus Hristos

    Buna, as dorii ca numele meu sa ramana anonim,sa spun doar ca sunt un tanar ca multi alti tineri din zilele noastre, cu credinta in Dumnezeu, cu fapte bune si cu rele. In ultima perioada stilul vietii mele intrase intr-o rutina a pacatului: beam alcool destul de des, desfranam, imi inselam prietena cu care aveam o relatie de 3 ani de zile… Toate acestea pana intr-o zi, cand dupa un eveniment( eu fiind fotograf de evenimente), sub influenta bauturilor alcoolice, impins de dorinta de desfranare, am intretinut relatii sexuale, neprotejate, cu o femeie. Inca din a doua zi deja se vedeau semnele unei boli pe corpul meu, bube, usturimi. Deoarece in aceeasi zi in care comisasem actul(duminica) aveam alt eveniment, am fost nevoit sa ma duc luni la un doctor, pentru control( eu dorind sa ajung cat mai din timp). Acest doctor, dermato-venerolog de profesie, mi-a dat tratament cu antibiotic pe care l-am urma cu strictete, dar in zadar. OK nu am deznadaduit am mers la al 2-lea doctor, mentionez ca am fost la cei mai buni doctori din tara, am fost de doua ori la alt doctor, unde in prima faza mi s-au scos cu laser toate verugile ( verugi le-a spus doamna doctor) de pe aparatul sexual, iar in a doua faza vazand ca recidiveaza dandu-mi acelasi tratament pe care mi l-a dat primul doctor la care am fost. Mentionez ca nu am luat acest tratament si pentru faptul ca primul doctor mi l-a prescris petru o perioada dubla decat in cazul acesta si astfel nu inteleg ce effect ar mai fi putut avea. Vine momentul celui de-al 3-lea doctor, doctor urolog deasemeanea foarte renumit, pe care il respect si ii multumesc pentru tot, acesta mi-a dat o lista de analize cu aprox 10 analize, jumatate din acestea facandu=le si inainte, in urma contraolelor la ceilalti doctori. Si de data aceasta ca si datile trecute nimic, toate negatice, putin nisip …. Nicio BTS. Am revenit m-a examinat, mi-a dat o crema pe care sa o aplic in interiorul, pe uretra. Niciun rezultat. Ajunsasem la disperare dupa atatea antibiotice doxiciclina, ciprinol, zinat, augumentin, si crème si medicatie pentru candida, luate preventiv. Am decis sa merg la al 4-lea doctor, de asemenea in topul doctorilor urologi, sincer mi s-a parut ca doar gura e de el, imi spunea cum ca gura unor femei are mai multe bacterii ca o gura de canal, m-a examinat s-a uitat pe teancul de analize strans a zis ca e o problema cu acid-ul uric si atat dar banii ia primit, eu ramanand cu usturimi, bube pe aparatul genital si dureri in spate si de prostate. In toate aceste zile si eu si parintii mei ne-am rugat Domunului si Maicii Sala sa stiu ce am, sa ma vindec. Ajungand la biserica si plangand stand toata slujba in genunchi si varsand lacrimi, atragand privirea tuturor din biserica m-am rugat in fata icoanei Maicii Domnului sa ma faca bine dar nu mai mult decat sa aibe grija de mama, ea fiind mult mai importanta pentru mine decat sanatatea mea. L-a sfasitul slujbei parintele ne-a anuntat ca zilele acestea va sosii la noi, de la muntele Athos, o icoana a Maicii Domnului infaptuitoare de minuni, am ramas stupefiat dupa ce toata slujba m-am rugat Maicii Domnului.Asa ca la urmatoarea Sf Liturghie am ajuns la biserica vazand minunata icoana a Maicii Domnului si iarasi cazand in genunchi am rugat-o sa ma faca bine, promitand in schimb sa nu imi mai insel prietena sa nu ma mai imbat si sa merg in fiecare zi de sarbatoare la biserica. Uimitor la o saptamana ma simteam bine. Mai apoi bubele au inceput sa dispara, usturimea trecuse, numai aveam niciun semn de boala. Maica Domnului a binevoit sa ma insanatosasca. Sunt convins ca aducerea Sfintei Icoane facatoare de minuni a fost doar un semn de-al Maicii Domnului si ca intr-u mila Ei cea mare m-ar fi vindecat, dar mi-adaruit acest semn pentru a vedea minunea pe care Ea mi-a daruit-o si pentru a ma intarii in ami tine promisiunile.
    Prea Sfanta Maica a Dumnezeului nostru, cea mai iubita si cea mai puternica intru numele Domnului, Slava Tie!

    Apreciat de 1 persoană

    • Elena zice:

      Va multumesc mult pentru ca ne-ati impartasit minunea pe care Maicuta Domnului a facut-o .Stiu ca nu a fost usor ,ca a fost o incercare grea .Dumnezeu a vrut sa reveniti pe drumul care El.Maicuta Domnului va iubeste mult.A intervenit imediat pentru d-voastra.
      Maicuta Domnului sa va ocroteasca !

      Apreciază

Lasă un răspuns

