Minunea unei iconițe mici, alb-negru

icoana_maicii_domnului_dulcea_sarutare_glykofilousa2

Mărturia unei soții

Ani întregi m-am rugat pentru bărbatul meu. În ultima vreme, deoarece nu avea cu ce se îndeletnici, stătea ceasuri întregi înaintea televizorului. Dormea cu el aprins.

Înlăuntrul său Îl respecta pe Dumnezeu, însă la exterior nu se străduia pe cât ar fi trebuit. Eu încercam să-l ajut cu cuvintele mele să lase televizorul și să asculte sau să citească ceva folositor pentru sufletul său. Uneori poate l-am constrâns, citind din când în când cu glas unele predici sau extrase din cărți religioase, însă, așa cum era de așteptat, se făcea că nu aude. Era credincios numai iubitului său televizor. Cât despre rugăciune, nici nu discutam. Nu arăta nici cea mai mică intenție.

Într-o zi țineam în mână o cărticică cu Canonul de pocăință către Domnul nostru Iisus Hristos și-i spuneam iarăși să-l citească, dacă vrea. Acela însă nimic. După aceea, întâmplător, a deschis cărticica și a văzut pe ultima pagină a ei această iconiță, alb-negru, cu o familie care se ruga în genunchi lui Hristos. Mult l-a mișcat această iconiță. Privea la ea fix, de parcă cineva îi spunea ceva în suflet. După puțin mă strigă:

– Femeie, hai, mergem!

– Unde să mergem?, l-am întrebat.

– Vino, îți spun! Mergem să ne rugăm…

Nu-mi credeam urechilor. „S-a săvârșit o minune!”, mi-am spus în sinea mea. Este cu putință? Atunci îl văd, pe el care toată ziua nu se dezlipea de televizor, că îngenunchează și se roagă înaintea iconostasului.

– Îngenunchează și tu!, mi-a spus. Vino să citim Canonul!

De atunci i-a devenit obișnuință.

Slăvesc pe Dumnezeu că o neînsemnată iconiță alb-negru a devenit pretext ca soțul meu să se schimbe și să se săvârșească în sufletul său minunea pe care o așteptam. Nu era color sau o icoană bizantină, ci numai un simplu desen pe ultima pagină a unei cărticele.

Ceea ce nu am izbutit eu cu cuvintele mele în atâția ani de căsătorie, a izbutit o microscopică iconiță alb-negru, care i-a vorbit direct în suflet.

sursa : Moldova Ortodoxa

Acest articol a fost publicat în Minunile Maicii Domnului și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Minunea unei iconițe mici, alb-negru

  1. Ana Maria zice:

    Povestea mea incepe nu acum ci cu mult timp inainte. Minunile maicii Domnului mau ajutat de cand eram un copil întotdeauna am simtit o protectie divina asupra mea ce ma apara mereu chiar daca eu spun tot timpul ca nu sunt vrednica de ea

    Apreciază

  2. Ana Maria zice:

    Sa va povestesc cand eram un bebelus eram in stare grava si ma salvat pe urma ne-a ars apartamentul si eu si sora mea am scapat ca prin minune pe urma a urmat sa ma imbolnavesc aveam febra 40grade si ma salvat si multe multe minuni care mi-ar trebui ani sa le povestesc. Maica Domnului e sfanta si ajuta pe toti de aceea sa cadem in genunghi la ea ca ea nu ne va părăsi niciodata. Maica Domnului multumesc ptr ajutorul tau nemarginit slavita esti printre popoare. Iarta roaba ta. Doamne ajuta.

    Apreciază

  3. Anonim zice:

    Aveti dreptate dragilor,daca ne rugam cu credinta,iubire si smerenie,intotdeauna vom fi auziti.Pe aceasta cale si eu vreau sa multumesc Maicutei si sa va indemn la rugaciune,ca multe minuni a facut si cu mine si ai mei.

    Apreciază

Lasă un răspuns

