Rugăciunea sfântului Alfons catre Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu

prodromita1

Rugăciunea sfântului Alfons catre Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu

Preasfântă, neprihănită Fecioară şi Maica mea, Marie, la tine, care eşti Maica Domnului meu, regina lumii, mijlocitoarea, speranţa şi scăparea păcătoşilor, alerg azi, eu care sunt cel mai nenorocit dintre toţi.

Mă închin ţie mare regină, şi-ţi mulţumesc pentru atâtea haruri pe care mi le-ai dăruit până acum, mai ales că m-ai ferit de iad, pe care l-am meritat de atâtea ori.

Te iubesc, Stăpâna mea vrednică de iubire şi pentru dragostea ce o am către tine, îţi făgăduiesc că-ţi voi sluji totdeauna şi că-mi voi da toată osteneala să te iubească şi alţii. În tine îmi pun toată speranţa, de la tine aştept toată mântuirea mea. Primeşte-mă ca fiu al tău şi ia-mă sub mantia ta, Maică a îndurării.

Şi pentru că ai atâta putere la Dumnezeu, scapă-mă de toate ispitele ori dobândeşte-mi puterea să le biruiesc până la moarte. De la tine cer adevărata dragoste către Isus Cristos, de la tine sper să am o moarte bună.

Maica mea, pentru dragostea ce o ai către Dumnezeu, te rog să mă ajuţi pururea, dar mai ales în ultima clipă a vieţii. Nu mă lăsa, până nu mă vei vedea în cer, ca să binecuvântez şi să cânt îndurările tale toată veşnicia. Amin.

Acest articol a fost publicat în Rugaciuni catre Maica Domnului și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Rugăciunea sfântului Alfons catre Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu

  1. ioandgrm zice:

    Rugaciune catre PreaSfanta Nascatoare de Dumnezeu Fecioara Maria

    Preasfântă , Neprihănită Fecioară şi Maica mea , Marie ,
    la Tine , Care Esti Maica Domnului meu , Regina Lumii , Mijlocitoarea , Speranta si Scăparea păcătosilor ,
    alerg azi , eu care sunt cel mai nenorocit dintre toti .

    Mă închin Tie Mare Regină , si-Ti mulţumesc pentru atâtea Haruri pe care mi le-ai Dăruit până acum , mai ales că
    m-ai Ferit de iad , pe care l-am meritat de atâtea ori .
    Te iubesc , Stăpâna mea Vrednică de Iubire si pentru dragostea ce o am către Tine , îti făgăduiesc că-Ti voi sluji totdeauna si că-mi voi da toată osteneala să Te iubească si altii .

    In tine îmi pun toată speranta , de la Tine astept toată Mântuirea mea .
    Primeste-mă ca fiu al Tău si ia-mă sub Mantia Ta ,
    Maică a îndurării .

    Si pentru că Ai atâta Putere la Dumnezeu ,
    Scapă-mă de toate ispitele ori Dobândeste-mi puterea să le biruiesc până la moarte .
    De la Tine cer adevărata dragoste către Iisus Cristos , de la Tine sper să am o moarte bună .
    Maica mea , pentru Dragostea ce O Ai către Dumnezeu ,
    Te rog să mă ajuji pururea , dar mai ales în ultima clipă a vietii .
    Nu mă lăsa , până nu mă vei vedea în Cer , ca să binecuvântez si să cânt Indurările Tale toată vesnicia . Amin !

    Rugaciune a Sfantului Alfons

    https://preasfantafecioaramaria.wordpress.com/2015/07/16/rugaciunea-sfantului-alfons-catre-preasfanta-nascatoare-de-dumnezeu/
    Postarea mea in FB :

    Apreciat de 1 persoană

  2. Elena zice:

    Va multumesc mult! Maicuta Domnului sa va ocroteasca !

    Apreciază

  3. ioandgrm zice:

    Doamne ajuta ! Amin !

    Apreciat de 1 persoană

  4. floarea dinu zice:

    Cat de frumos este sa n rugam catre maica Domnului, cea mai buna maica, care mereu se roaga pt noi si nu ne-a lasat niciodata la greu, multumesc Maicutii pt mult bine pe carre mi l-a facut, l-a simtit in momentele cele mai grele, Sapte vieti daca as avea nu as putea sa-i multumesc pt tot

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

