Rugăciune scurtă către Maica Domnului a Sfântului Serafim de Sarov

10599136_964183516997789_2683212139048188890_n

Rugăciune scurtă către Maica Domnului a Sfântului Serafim de Sarov

Atotmilostivă, Împărăteasa mea, Preasfantă Doamnă, Fecioară Preacurată, Născătoare de Dumnezeu, Marie, Maica lui Dumnezeu, singura şi neindoielnica mea nădejde. Nu te scârbi de mine. Nu mă depărta, nu mă părăsi. Apără-mă, mijloceşte, auzi-mă, vezi-mă… Stăpână ajută-mă, iartă-mă, iartă-mă…Preacurată.

Acest articol a fost publicat în Rugaciuni catre Maica Domnului. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Rugăciune scurtă către Maica Domnului a Sfântului Serafim de Sarov

  1. yrunyta zice:

    Salyt se citeste rug sf marta 9 marti cu o luminare alba sfintita pentru o dorinta sau casatorie ajuta.ma Doamne pe mine si pe toti crestinii .

    Apreciază

Lasă un răspuns

